Як вибрати кафе

9-24-2021

Вибір місця-одна з найважливіших завдань при відкритті кафе. І одна з найскладніших. Незважаючи на те що москва величезна, хороших прохідних місць – з високим трафіком і необхідної для обраної концепції аудиторією – не так багато.

Щоб не помилитися з вибором, потрібно бути в’їдливим, не йти на компроміси і невиправданий ризик, завжди мати план б і пам’ятати антона павловича: якщо на стіні висить рушниця, воно обов’язково вистрілить. Хочемо порекомендувати вибрати найкраще кафе на сайті restme.ua/ , тут найкращі варіанти .

Немає трафіку-немає виручки

Коли створюєш гастропроект, в першу чергу думаєш, кому ти будеш продавати. Тобто орієнтуєшся не тільки на кількість людей, а й на їх «якість». Я знаю проекти, які з цим помилялися-начебто потік був непоганим і рівним протягом дня. Але серед цього потоку не було покупця для конкретної концепції.

Причина може бути в чому завгодно:

  • занадто високий середній чек
  • незрозуміла ідея фуд-проекту
  • аудиторія не готова сприймати нове

Краще витратити більше часу на підготовку і пошук, але знайти локацію, яка підходить вам на 100%.

Етап 1. Розвідка

На що спочатку потрібно звернути увагу

    • вдало розташовані виходи з метро і об’єкти поруч-чи є бізнес-центри, якісь установи, вузи.
    • що буде утримувати вашу цільову аудиторію в потрібній кількості-звідки буде потік людей? чи ваша там цільова аудиторія?

6. Обов’язково потрібно враховувати дорожню ситуацію. Якщо біда з паркуванням, від метро до тц не доберешся за пару хвилин – варіант можна відразу викреслювати.

Рада. Поговоріть з продавцями або касирами вже відкритих кафе. Під різними приводами по-дружньому дізнайтеся, як справи, чи багато народу. Про життя народ поговорити дуже любить, тому зазвичай вони спокійно розповідають – хороший потік завжди або тільки в обід.

Можна купити щось – на чеках часто вказано номер, і ви можете зрозуміти, скільки людей пройшло за сьогодні. Це конкретні показники, а не міркування менеджерів про те, який крутий тц і які тисячі людей тут ходять.

Етап 2. Вибір приміщення

Шукати приміщення на вулиці можна самим, але зручніше звернутися до агентів з підбору комерційної нерухомості. Але, звичайно, закладайте на це бюджет: при укладанні угоди потрібно буде заплатити вартість або половини, або цілого місяця оренди (суми не підкажемо, всі договори конфіденційні).

З агентами треба бути максимально конкретними-чим більше ви їм дасте деталей, тим краще.

Головне, не відступати від свого і не піддаватися на виверти: наполягати на районі з хорошим трафіком, щоб не пропонували вам місця в провулках, задати коридор по площі – якщо це невеликий заклад, то від 30 до 50 квадратних метрів.

До речі, такі місця-найрідкісніші, тому що вони менше коштують, а «впихнути» туди можна майже будь-яку концепцію. Хороші агенти можуть запропонувати ексклюзив-місця, яких поки немає в ринку.

Рада. Щоб підвищити шанси на отримання місця, яке сподобалося, краще зробити презентацію проекту для власників приміщення (будь то вулиця або тц), де розповідається про концепцію і компанії, яка стоїть за бізнес-ідеєю і, звичайно, про команду.

У випадку з тц нам багато в чому допомогла криза: пішла ротація орендарів на фудкортах, і вийшло встати на відмінне місце з поки невідомим брендом.

Етап 3. Перевірка даних

Коли нам пропонують місце в тц – на фудкорті або в торговій галереї – часто розповідають, які в центрі чудові показники відвідуваності. Але вважають їх на вході, а на фудкорті в більшості випадків лічильників немає.

Ми часто бачимо, що основний потік йде в якірні магазини на першому поверсі («ашан» або «перехрестя»), а до фудкорту основна частина народу взагалі не добирається. Перевірити це дуже просто-купуєте клікер, як у стюардес, йдете на фудкорт і чергуєте там.

Коли ми вибираємо місце для кафе, ми проводимо на майданчиках цілі дні, тому що потрібно заміряти трафік в різний час – в будні і вихідні, вранці, в обід і ввечері.

Ще ми любимо дивитися, скільки людей підійшло до схожої з нами концепції – за середнім чеком, за новизною проекту.

Рада. Звичайно, потрібно дивитися, які проекти вже є на фудкорті або на вулиці. Якщо багато перетинів, перевірити-конкуренти вони по чеку, за якістю продукту.

Ми дуже спокійно ставимося до «макдональдсу» поблизу-є він і є. Це загальна даність, до того ж, він вже давно не такий дешевий, і часто створює додатковий трафік, залучаючи людей в тц. До речі, якщо вдало встати щодо «макдональдса», цілком можна