Як вибрати фільтри для масла

2-14-2021

Представлений на сайті online-каталог підбору фильтры для масла  дозволяє швидко знайти відповідні витратні матеріали для обслуговування машини. Для цього не потрібно розбиратися зі складнощами оригінальних каталогів і навіть знати свій vin-номер. Досить задати модель, рік випуску і тип двигуна.

Необхідність в повітряному фільтрі очевидна. За час роботи він пропускає через себе сотні і тисячі кубометрів повітря. Те, наскільки якісно він відсіває пил, прямо впливає на ресурс мотора.

На одній і тій же моделі автомобіля може застосовуватися кілька типів повітряних фільтрів. Як правило, на дизельних і бензинових моторах вони різні, відрізнятися можуть навіть фільтри на моторах різного обсягу. Це ускладнює вибір. Мотор з великим робочим об’ємом потребує повітряному фільтрі зі зменшеним опором і більшою робочою площею, тобто уніфікація фільтрів на конвеєрі невигідна виробнику. Доведеться або ставити на мотори меншого обсягу свідомо надлишковий за характеристиками фільтр, або зменшувати інтервали обслуговування машин з великим робочим об’ємом.

Для турбодизелів опір повітряного фільтра вкрай важливо, на них часто навіть встановлюються індикатори ступеня забруднення. Справа в тому, що ущільнення турбокомпресорів погано працюють при підвищеному розрідженні, і збільшений опір фільтра може привести до підсосу масла через турбокомпресор у впуск. А для дизеля це загрожує розносом мотора, тому підбирати повітряний фільтр на заміну варто з усією можливою увагою.

Масло неминуче забруднюється і продуктами зносу деталей двигуна, і проникаючими в картер сажею і вихлопними газами. Для збільшення терміну служби їх потрібно постійно відокремлювати з потоку масла, що надходить в магістралі. Якісний масляний фільтр для мотора значить нітрохи не менше, ніж якісне масло.

Каталог підбору фільтрів онлайн по марці авто враховує не тільки посадочні місця масляних фільтрів, але і їх менш помітні конструктивні особливості. Більшість моделей автомобілів використовують корпусні фільтри, у яких, на відміну від картриджних, перепускний клапан вбудований всередину. Тобто для правильної роботи системи змащення для конкретної машини тиск відкриття перепускного клапана має бути нормовано. З декількох зовні однакових фільтрів з ідентичною різьбленням не всі можуть підходити для певного мотора.

Навіть для карбюраторних моторів наявність паливного фільтра дозволяє позбутися від багатьох неприємностей. Для сучасних дизельних моторів common rail, бензинових двигунів з уприскуванням палива наявність фільтра і зовсім обов’язково: пропускний перетин їх форсунок дуже мало, і найменше забруднення відразу позначається на роботі мотора.

Цей елемент комфорту вже став нормою і на бюджетних машинах. Якісний салонний фільтр не тільки позбавляє від запиленого салону, але і захищає випарник автомобільного кондиціонера від забруднення. Особливо цікаві фільтри з вугільним наповнювачем: в умовах міста з підвищеним вмістом в повітрі вихлопних газів вони роблять повітря в салоні відчутно чистіше.