Як весело провести корпоратив

12-11-2019

Корпоративні свята виступають не просто ефективним засобом згуртування співробітників, але і відмінним способом емоційної розрядки. Будучи невід’ємною частиною організаційної культури, вони стимулюють колективний дух компанії і виконують функцію одного з інструментів PR. Однак організацію корпоративного заходу навряд чи можна назвати простим і необтяжливим процесом. Це справжня праця, плодами якого повинні стати вдячні посмішки співробітників.

Також рекомендуємо прочитати: https://odessa-life.od.ua/article/9623-kak-veselo-provesti-korporativ

Отже, як провести корпоратив, щоб він пройшов з користю?

Перед тим як проводити корпоратив, необхідно виявити всі плюси і мінуси цієї події. Почнемо з позитивних моментів.

  • По-перше, неформальна, відмінна від робочих буднів обстановка, яка має в своєму розпорядженні співробітників до спілкування, розвитку і зміцненню дружби. Це допомагає новим членам колективу швидше відчути себе його частиною, що дуже важливо, оскільки від спілкування залежить і загальна продуктивність фірми.
  • По-друге, працівники компанії можуть відпочити і отримати величезний заряд позитиву, що досягається за рахунок добре організованою розважальної програми.
  • І, нарешті, корпоратив — це відмінний помічник в знятті стресу і напруги, який накопичується протягом робочого процесу. Однак не варто забувати, що корпоратив крім плюсів має ще й ряд мінусів.

До мінусім можна віднести:

Істотні фінансові витрати, які не обмежуються організацією столу та конкурсів. У цю суму входять і наряди, і зачіски, і макіяж, і оплата таксі від будинку і назад, і інші витрати.

Відповідальність за організацію корпоративу. Для того щоб свято пройшло на «ура», його потрібно грамотно спланувати, інакше вечір буде нудним і нецікавим. Як правило, відповідальними за організацію корпоративу призначають 1-2 чоловік, які змушені витратити величезну кількість часу і нервів на створення свята, а на таке, погодьтеся, піде не кожен.

Важливо врахувати і непередбачені ситуації, які залишать далеко не позитивні спогади про корпоративі. Тому уважність під час свята ніхто не відміняв!

Наявність алкоголю. Надмірне вживання алкоголю може спричинити за собою масу небажаних наслідків: грубість, бійки тощо.

Незважаючи на таку кількість мінусів, не варто тепер відмовляти собі в задоволенні побути в колі колег по роботі, тим більше якщо ви потребуєте в душевній розрядці. Головне — організувати проведення корпоративу так, щоб максимально вберегти себе та інших співробітників від сумних последствій.Давайте розглянемо, як цікаво і безпечно провести корпоратив.

Як провести корпоратив: діємо за планом

Як і будь-яка інша подія, корпоратив можна формально розбити на етапи, кожен з яких буде включати в себе свій міні-план. Далі наведемо приклад корпоративного вечора, розбивши його на ключові моменти, з докладним описом кожного.

  • Етап 1. Збір гостей (40-60 хвилин) Мабуть, це один з найважливіших етапів проведення корпоративу, оскільки саме на ньому зазвичай відбувається занурення гостей в атмосферу свята. Поки все збираються, які прибули можуть занудьгувати, чого не слід допускати, адже ми хочемо провести веселий і незабутній корпоратив. Тому на даному етапі важливо зайняти присутніх. Для цього добре підійдуть, наприклад, фотосесія в костюмах (якщо корпоратив на увазі маскарад), ненав’язлива музика в живому (інструментальному та / або голосовому) виконанні, дегустація та ін. Для фонової музики можна запросити діджея. Також можна поступово починати знайомити гостей з програмою і загальною атмосферою свята, роздаючи листівки зі сценарієм або лотерейні квитки, або усіляку корпоративну атрибутику. На початковому етапі головне не «переборщити» з розвагами, інакше гості можуть швидко втомитися, і тоді весь вечір піде нанівець.
  • Етап 2. Офіційна частина (30-90 хвилин) Мета організатора на даному етапі — допомогти керівництву донести до колективу важливу інформацію і утримати увагу співробітників на досить тривалий час. Корпоратив — це не місце для суворих звітів по роботі. Позбавте ваших гостей від нудних і довгих офіційних виступів, обмежити, наприклад, церемонією вручення нагород (премій), словами привітань від керівництва. Якщо ж офіційна частина є ключовим моментом корпоративу, то необхідно розбавити її різними слайд-шоу, відео, концертними виступами, щоб не втратити увагу і з ним позитивний настрій колективу. Нерідко в наші дні обіграють корпоративні спектаклі, що не тільки весело, але і відмінно поєднує колектив.
  • Етап 3. Розважальна програма (90-180 хвилин) Які конкурси провести на корпоративі — ось головне питання на даному етапі. Розважальна програма повинна бути не просто веселою, але і грамотно спланованої, щоб кожен з учасників конкурсів відчув себе частиною колективу. Часто буває так, що гості відмовляються брати участь в іграх на корпоративі. Таке трапляється, якщо вони недостатньо «розігріті». Перед тим як перейти до конкурсів та колективних ігор, краще дозволити присутнім насолодитися виступом артистів на сцені або організувати пару-трійку цікавих номерів, які налаштують колектив на потрібний лад. Важливо, знову ж таки, не перевантажувати корпоратив конкурсами і виступами. Запам’ятайте: вони потрібні лише для того, щоб заповнити утворилися паузи в проведенні свята, створити серед гостей атмосферу урочистості і легкості.
  • Етап 4. Вільне спілкування / дискотека (90-180 хвилин) Спілкування на корпоративі — один з найважливіших моментів, який, як не дивно, теж потрібно продумати. Цей етап цілком і повністю залежить від характеру заходу в цілому. Якщо він більше офіційний, ніж розважальний, то краще пустити на фон легку музику і дозволити співробітникам поспілкуватися між собою. Якщо ж головна мета корпоративу — «відтягнутися по повній», то влаштуйте колегам дискотеку. Але не затягуйте танці і передбачте невеликі антракти.
  • 5. Прощання / заключна частина (15-20 хвилин) Корпоратив наближається до завершення, і гостям потрібно деякий час, щоб переключитися з енергійного стану на спокійне. Цьому добре сприяє плавна музика, поступово сходить нанівець. На завершення корпоративу можна скористатися невеликим феєрверком або запалити бенгальські вогні (в залежності від характеру свята). Тоді необхідність в прямому оповіщенні гостей про закінчення заходу відпаде сама собою.