Як правильно писати відгуки

2-10-2020

Подумайте перед тим, як писати огляд: кілька порад на замітку
Говоріть про конкретні деталі, опускаючи сторонні. Не зрозумійте мене неправильно, але кожен любить хороші історії. Кращі з прочитаних мною відгуків описували ситуацію, яку я міг приміряти на себе або проассоцііровать зі своїм досвідом. Включіть в свій відгук такі деталі, як число походу в ресторан або замовлення товару, час очікування, якість не тільки товару, але і сервісу. Перед тим як вибрати товари з України , хочемо порекомендувати почитати на сайті відгуки про товар та подивитися його цена

Уникайте особистих імен. Одна з основних проблем відгуків-це наявність великої кількості особистих імен, що направлено на конкретних людей, замість звернення з конкретною скаргою. Заманливо розхвалити конкретного офіціанта в ресторані або розкритикувати адміністратора в хостелі, розповідаючи іншим “цей такий-разетакий”. Але ж офіціанта можуть звільнити або підвищити, а це зробить відгук неактуальним. Краще опустіть імена, а сконцентруйтеся на всьому досвіді і загальному враженні від товару і послуги.

Пам’ятайте, хороший відгук-це вид відкликання, який буде корисний людям, які визначаються з вибором. Якщо вам потрібен час, щоб розібратися з думками, і оцінити досвід з різних точок зору, скористайтеся цим часом. Не пишіть в пориві гніву. Перевіряйте граматику і орфографію, використовуйте закінчені речення, утримуйтеся від знаків оклику. Навіть якщо пишіть відгук анонімно, пишіть так, як ніби хтось збирається написати вам вашими ж словами. Це не відбудеться, але це змусить вас подумати про наслідки-все повинно бути розумним, послідовним і логічним, навіть якщо у вас залишилося жахливе враження від рівня обслуговування магазину або виробника, який відмовився замінити бракований товар.

Підтвердіть свою особистість. Цей спосіб, може, і не працює для кожного, але дає впевненість в тому, що ваш коментар виділяється серед інших і ніхто не сумнівається в його достовірності.

Пам’ятайте і звертайте увагу, що ваш відгук – це тільки ваш досвід. Публікуйте переконання ретельно-нікому не хочеться чути «я чув, що багато людей стикалися з такою ж проблемою”. Проясніть, що з вами сталося, і що досвід інших людей може відрізнятися від вашого, навіть якщо ваш був набагато веселіше. Розкажіть про свій конкретний випадок. Можливо, замовлення принесли пізно через те, що Ви замовили складне блюдо. Або можливо адміністратор готелю дав вам інший номер, тому що Ви знайшли спільну мову. Не бійтеся будувати припущення-читачі отримають з цього вигоду.
Звертайте увагу на іншу сторону історії.

Пам’ятайте, що існує й інша сторона вашої історії. Зазвичай позитивні відгуки ніколи не отримують відповіді, читачі дуже часто ігнорують такі відгуки. Негативні відгуки отримують більш пильну увагу. Більшість читачів переглядаю всі відгуки, пропускають ті, які виглядають дивними, і ті, які не мають відношення до них. Негативні відгуки можуть бути корисними, якщо ви вкажіть, чому ваша історія розгорнулася саме таким чином, при цьому поставивши себе на іншу сторону. Іноді немає виправдання поганому обслуговуванню або жахливому враженню, але якщо ви проявите трохи розуміння, відгук будуть сприймати як достовірний – навіть якщо читач прийме рішення уникати дане місце.