«Феномен Zara» – унікальне видання, що відображає історію успіху одного з найвпливовіших компаній світу і її біографію засновника Амансіо Ортеги. З моменту виходу в світ у 2008 році книга переживає вже сьоме перевидання.

Inditex Group – компанія по виробництву і продажу одягу номер один у світі і визнана законодавиця моди. Вона присутня на ринках 88 країн на п’яти континентах, її магазини мають незмінний успіх по всьому світу, а марку Zara по праву називають культовою. Засновник Inditex Амансіо Ортега стоїть на третьому місці в списку найбагатших людей Іспанії та світу, але про сходження створеної ним імперії на олімп моди і про нього відомо вкрай мало.

Книга була перекладена на англійську, китайський, корейський та польську мови. Російською мовою «Феномен Zara» виходить у видавництві «Ексмо». Спеціально, щоб представити видання російським читачам і журналістам, в Москву приезхал її автор Ковадонга о’ші – журналіст, редактор, засновниця Школи Модного Бізнесу ISEM (ISEM Fashion Business School), президент фонду Tecnomoda Foundation, член Консультативної ради Музею Костюма (Museo del Traje) в Мадриді, засновниця міжнародної консалтингової компанії Fashion Business Consulting «o’shea&MORO», автор книг «Подорож на Святу Землю» (2004), «Значення цінностей» (1998), «Гармонія життя» (1999), «Що думає Папа: 150 питань до Івана Павла II» (2000), «Компас життя» (2001) і «Розкіш робити правильний вибір».

Посилання по темі:

Якими були російські красуні до Революції