Донна Каран найвидатніший жіночий дизайнер в Америці сьогодні. Чому? Вона знає, як створювати справжні речі для справжніх жінок.

«Моя робота – це моє серце, тіло і душу», – каже Донна Каран, голова і головний дизайнер міжнародної компанії, що носить її ім’я. «Для мене, дизайн – це самовираження того, ким я є – дружиною, матір’ю, іншому й діловою жінкою – багато ролей, які, як і всі жінки, я намагаюся врівноважити. Але перш за все, я – жінка, з усіма притаманними складнощами, почуттями і емоціями».

Саме жіночої інтуїції Донна зобов’язана успіхом компанія, яку вона заснувала в 1984 році. Донна Каран: «Моя жіноча сутність змушує мене любити людей, вирішувати їх проблеми та потреби. А художник в мені прагне до краси – на рівні почуттів і форми. Тому моя задача – з’єднувати комфорт з розкішшю, практичне з жаданим».

Донна Каран – основоположник сучасної системи побудови гардероба з семи простих взаімосочетающіхся речей, що забезпечують можливість комбінацій на день та на вечір, для роботи і відпочинку, для будь-якого сезону – це блейзер, боді, пальто, блуза, спідниця, брюки і щось улюблене. «Я створюю одяг для сучасних жінок і чоловіків, динамічних і креативних, які потребують універсальної одязі на випадок спонтанних переміщень і заходів. Тому, до речі, мій логотип входить слово «Нью-Йорк»- він задає темп і тон».

Говорячи універсальною мовою моди, Донна Каран черпає натхнення в самому житті і в своєму внутрішньому стилі. Її основні матеріали – чорний кашемір, шкіра, джерсі-стрейтч. Її крій огортає фігуру, ліпить її подібно руках скульптора.

Пошук ідеальних джинсів і бажання придумати одяг для дочки Габбі привели в 1989 році до створення марки DKNY. Стрімка мода, міський стиль, те, що сама Донна характеризує так: «Якщо моя перша лінія Donna Karan Collection – це чорна ікра, то Donna Karan New York – це піца від майстра високої кухні».

Але творчість Донни Каран – це не тільки одяг. Вона створює стиль життя, бачить всю картинку цілком і людину з ніг до голови, поєднуючи при цьому красу з функціональністю.

Сповнена рішучості підкорити всі почуття, у 1992 році Донна Каран звернулася до світу краси та ароматів під діловим і творчим керівництвом чоловіка, який створив флакони і упаковки для її парфумерних ліній, включаючи CASHEMERE MIST і DKNY.

У 1999 році з’являється DKNY Woman, перший аромат, створений DKNY і присвячений молодій мешканці мегаполісу. Це немов вибухова енергія міста, вміщена у флакон.

У 2001 році в її родині трапляється трагедія – помирає коханий чоловік і натхненник. Донна зреклася всього, що любила, чим жила, виїхавши на острів Балі, провівши там останні місяці життя поруч зі Стефаном. Вся Америка напружено чекала повернення Донни. Вона намагалася знайти себе заново, знайти баланс між тендітною душею і обрушилася на неї реальністю. З усього цього Донну вивела її дочка Габбі, яка вийшла заміж і народила Донне онучку, яку назвали Стефанією, в честь Стефана.

У 2004 Донна повернулася, випробувала неймовірні душевні і фізичні зміни і наново взялася за свою творчість.

За свою довгу кар’єру Донна отримала безліч визнань. Рада дизайнерів Америки (CFDA) нагороджував її рекордну кількість разів – ШІСТЬ!!! І Донна Каран не залишається в боргу у індустрії. Вона проводить багато часу в своїй Альма Матер – Парсон School of Design, навчаючи студентів і оцінюючи їх роботи.

Головне для Каран – постійно триваючий, відкритий діалог зі споживачем. Її компанія займається виданням книг про моду і стиль, спонсорує виставки та благодійні заходи. Видає журнал Woman to Woman, через який Донна розмовляє зі своїми покупцями.

«Я створила цю компанію для себе і своїх друзів, – каже Донна Каран. – Ми емоційні, творчі особистості, які прагнуть зробити життя краще всіма доступними способами. Ми вважаємо основою людське спілкування».

Посилання по темі:

Calvin Klein: історія однієї марки
Аромат L’heure Bleue Guerlain
Форум “Покупки і мода”