Все більше компаній з різних сегментів впроваджують благодійні проекти. Косметична галузь підтримує тренд, молоді марки поряд зі всесвітньо відомими концернами роблять благодійність невід’ємною частиною діяльності. На перший погляд, здійснюючи добрі вчинки, бренди, перш за все, підвищують лояльність споживачів. Насправді ефект набагато значніше.

Чому благодійність-це вигідно компанії

В рамках проекту «pro bono» дослідницького центру “nielsen” з’ясувалося, що 7 з 10 російських споживачів беруть участь у благодійних ініціативах брендів. Виходить, соціальна відповідальність допомагає компанії не тільки зміцнити позитивну репутацію в очах клієнта, а також збільшує продажі. За даними «meaningful brands» дохід марок-благодійників в 9 разів більше, ніж у конкурентів, які не практикують допомогу. Згідно з опитуванням “idealogic brand lab” 63% американців вважають, що бізнес-структури зобов’язані сприяти вирішенню соціальних і екологічних проблем. Як показав аналіз фонду «caf» 66% росіян у віці від 25 до 36 років віддадуть перевагу послугам або товарам соціально відповідальних брендів.

Важливо, щоб благодійна організація, якій допомагає компанія, входила до реєстру нко мінекономрозвитку рф. У цьому випадку у благодійника є можливість скористатися податковими преференціями і бути впевненим у доцільності використання пожертви. Адже питання сумлінності фонду стоїть гостро в усьому світі. У німеччині ініціативи зі збору коштів проходять акредитацію німецького інституту з соціальних питань, маркування ” dzi ” на плакатах, сайті, інших джерелах свідчить, що проект отримав схвалення. До того ж є надійний портал “betterplace”, перед публікацією адміністрація ресурсу ретельно перевіряє благодійні акції. У росії “такі справи” як і зарубіжні колеги афішує тільки ті ініціативи, яким варто довіряти.

Завантажуємо опитування….

Сучасна благодійність набула багатьох форм. Наприклад, відомий фонд» подаруй життя ” пропонує створювати події і виручені кошти витратити на допомогу іншим. Популярна акція для великих компаній “благодійність в подарунок»,” подаруй життя ” закликає відмовитися від традиційних сувенірів для партнерів і клієнтів, виділений бюджет витратити на соціальну ініціативу. “procharity” – платформа для надання інтелектуальної благодійності, іншими словами, професіонали з різних областей виконують завдання безоплатно. У новій зеландії діє програма “look good feel better” для жінок, які зіткнулися з онкологією, яка згубно відбилася на їх зовнішності. Їм пропонують сеанси краси і навчальні семінари по догляду за шкірою, волоссям, макіяжу, спеціально створені для хворих на рак. У програмі беруть участь понад 250 добровольців з індустрії краси.

Що пропонують косметичні бренди

Часто в рамках благодійної діяльності марки випускають продукти для догляду або макіяжу, частина коштів від продажів йде на пожертвування, мало, хто віддає весь обсяг виручки. Тільки великі концерни можуть дозволити собі 100% прибуток.

  • наприклад, компанія “mac «витрачає весь дохід, отриманий від продажу колекції» viva glam”, на допомогу хворим на віл і снід.
  • “l’occitane” підтримує ініціативи гендерної рівності в регіоні буркіна-фасо, африка, звідки родом масло каріте-основний інгредієнт популярного крему “shea solidarity balm”. Тому всі кошти, виручені з його продажів, бренд витрачає на благодійність.
  • японська марка “tatcha” розділяє принцип зміни світу через освіту. “красиві обличчя, красиве майбутнє” – назва фонду компанії, частину виручки вона витрачає на освітні програми для дітей азії, африки та сша.
  • » mary kay «бере участь в акції» рожевий змінює світ «і ділиться прибутком від реалізації двох лімітованих продуктів для губ» впевнений рожевий «і» лілова надія «з благодійними фондами» подаруй життя«,» операція посмішка«,»хранителі дитинства”.
  • вітчизняний бренд “don’t touch my skin «відправляє 50 рублів з кожного проданого засобу центру» сестри” з надання допомоги жінкам, які зазнали сексуалізованого насильства.
  • “givescent «перераховує частину прибутку організації» women for women international” з підтримки жінок, які пережили війну.
  • “надія і благодать « – ініціатива косметичної марки» philosophy”, 1% з продажів вона жертвує на програми, присвячені ментальному здоров’ю.

Для споживача покупка продуктів, що беруть участь у благодійності, набагато більше, ніж придбання для себе коханого, до того ж це допомога іншій людині.

Бренди в різній формі проявляють турботу про суспільство. “the body shop” через зростання випадків домашнього насильства в період пандемії covid-19 розмістив на сайті детальний алгоритм дій у разі загрози життю. Інструкцію склав фонд по боротьбі з домашнім насильством»no more”. Марка “inglot” дружня до благодійних проектів, акцій і розглядає будь-які пропозиції.

Автори косметисти теж можуть взяти участь у благодійності, вибравши відповідний пункт при виведенні монет з бонусного рахунку.

Наближаються розпродажі чорної п’ятниці, а за ними придбання новорічних подарунків — не забувайте при покупці косметики звернути увагу на товари, що беруть участь у благодійних акціях.

Всупереч сучасному» ніхто нікому нічого не винен ” людині потрібна людина, а допомога необов’язково повинна бути матеріальною, завжди є місце доброму вчинку.

Завантажуємо опитування….

Підготовлено редакцією косметисти.

Хочете опублікувати свій матеріал в цьому розділі?

Напишіть нам в систему внутрішнього зв’язку з позначкою «редакція».