Значні досягнення в області технологій істотно вплинули на способи ведення бізнесу. Перед керівниками відкрилися перспективи, які раніше неможливо було собі уявити. Пандемія також докорінно змінила традиційний підхід до організації роботи трудових колективів. Збільшилася кількість співробітників, які виконують свої обов’язки віддалено, а значить з’явилася потреба модернізувати наявні засоби взаємодії між усіма членами робочої групи.

Для розвитку і глобалізації сучасного інноваційного бізнесу вкрай важливо вибудовувати і підтримувати якісні відносини з партнерами, постачальниками, внутрішніми командами, інвесторами і клієнтами. Безперебійну роботу в умовах постійних атак ззовні (криз, пандемій, локдаунів і т.д.) допоможуть забезпечити корисні технологічні ресурси, про які ми і розповімо в цій статті.

Сервіси для відеоконференцій

Zoom-це хмарне додаток для відеозв’язку, яке дозволяє налаштовувати віртуальні відео-та аудіоконференції, проводити веб-семінари, брати участь в live-чатах. Платформа сумісна з mac, windows, linux, ios і android.

Skype для бізнесу-простий у використанні багатофункціональний месенджер, що надає можливість користувачам спілкуватися за допомогою текстового чату, голосових викликів, відеодзвінків і онлайн-зустрічей. Ви можете користуватися ним практично з будь-якого пк або мобільного пристрою в будь-якій точці світу, де є доступ в інтернет.

Hangouts meet – відмінне рішення для відеоконференцій. Одночасно кілька користувачів можуть спілкуватися по відеозв’язку безпосередньо з браузера свого комп’ютера, що означає відсутність необхідності в установці окремого програмного забезпечення.

Duo-це сервіс для відео – та аудіозв’язку, створений google. Duo абсолютно безкоштовно завантажується як на пристрої з операційною системою android, так і на ios. Програма захищена наскрізним шифруванням і включає широкий функціонал, наприклад, knock knock, який покаже вам обличчя абонента перш, ніж ви відповісте на дзвінок.

Месенджери

Slack-безкоштовне програмне забезпечення для управління проектами, яке відмінно підходить для координації дій і спілкування в команді. Крім обміну повідомленнями, slack надає можливість спільно використовувати файли, а також переглядати всю комунікацію і прогрес, пов’язаний з поточними проектами фірми.

Wire-відмінний пакет для колективної роботи, що включає месенджер, голосовий зв’язок, відео і конференц-зв’язок, одночасну роботу над кейсами. І все це захищено найнадійнішим наскрізним шифруванням.

Telegram-це мультиплатформенний сервіс для обміну повідомленнями, заснований російським підприємцем павлом дуровим. Основні функції у tg такі ж, як і у більшості схожих додатків: ви можете відправляти повідомлення іншим користувачам, створювати групові бесіди, здійснювати дзвінки, відправляти один одному файли, стікери і т. Д.

Spike-єдина уніфікована і багатофункціональна платформа для всіх завдань вашої команди. Замість того, щоб витрачати час, перемикаючи додатки з одного на інше, потужний поштову скриньку надає вам єдине місце і єдиний канал для роботи.керуйте своєю електронною поштою, створюйте завдання, особисті нотатки, групові чати та спільно працюйте над документами в режимі реального часу, не залишаючи spike.

Twist-відповідний інструмент для команд, які цінують фокус на роботі, впорядковане спілкування і прозорість на всіх рівнях взаємодії. Twist грамотно структурує бесіду, розбиваючи її на теми, щоб допомогти всім учасникам розмови в будь-який момент і на будь-якому пристрої знайти цікаву інформацію.

Flock-операційна платформа для спілкування в режимі реального часу, де підприємства і організації можуть збиратися і обговорювати робочі процеси, вирішувати нагальні проблеми і інформувати колектив про важливі рішення.

Discord-груповий чат, який спочатку був створений для геймерів, але з деяких пір став багатокористувацької майданчиком для різних видів спільнот. Discord розділений на сервери, у кожного з яких є свої учасники, теми, правила і канали. Тут можна спілкуватися в голосовому і відеочаті, а також транслювати будь-яку інформацію зі своїх комп’ютерів.

Додатки для роботи з документами

Google docs-безкоштовний онлайн-офіс, в якому можна створювати і редагувати документи, таблиці, презентації. Доступ до файлів за запитом відкривається цілому колу осіб. Google docs-це частина комплексного пакету онлайн-додатків, розроблених компанією google, яка має цілий спектр зручних функцій, тому лідирує серед подібних офісних програм.

Ms word-традиційний текстовий редактор від microsoft, з яким все ще по-старому працюють деякі компанії. Word функціонує в режимі офлайн і не залежить від наявності інтернет-підключення. Доступний для windows, apple macos, android і apple ios.

Zoho writer-потужний онлайн-текстовий редактор,що дозволяє створювати, редагувати, переглядати і публікувати документи на будь-якому пристрої з будь-якої точки земної кулі, і все це абсолютно безкоштовно! крім того, платформа надає можливість спільної роботи в режимі реального часу, а також інтеграцію з ms word.

Quip-програмне забезпечення, що поєднує в собі функції створення і редагування документів і електронних таблиць з можливістю чату і коментування, що дозволяє командам безпосередньо обговорювати завдання і цілі проектів під час роботи над ними.

Office 365-хмарна версія популярного пакету microsoft office. Програма представляє ті ж основні програми, що і традиційні видання office (word, excel, powerpoint, outlook, onenote), але, в залежності від придбаного тарифного плану, може запропонувати користувачеві і інші корисні продукти, такі як publisher, planner, onedrive, exchange, sharepoint, access, skype, yammer і microsoft teams.

Менеджери завдань

Todoist-безкоштовний веб-сервіс, що працює на декількох платформах і пристроях, включаючи windows, android, apple ios, mac і всі провідні інтернет-браузери. Крім стандартного набору функцій по систематизації завдань, todoist може похвалитися зручним інтерфейсом з вбудованими діаграмами продуктивності (для преміум-акаунтів).

Trello – це інструмент для управління проектами під час роботи в команді. Дизайн платформи нагадує дошку з нотатками-стікерами. Проекти і завдання тут можуть бути організовані в стовпці, які легко перемістити, щоб продемонструвати, в якому стані знаходиться поточний робочий процес, присвоїти йому авторство або поміняти статус.

Ticktick-кроссплатформенное додаток, в якому ви можете створювати настроюються презентації завдань, а також записувати все, що приходить вам в голову. З установкою не виникне ніяких проблем: є веб-версія, до якої можна отримати доступ з будь-якого браузера, мобільні додатки для ios і android, а також сумісність з apple watch і android wear.

Any.do -простий і зручний список, доступний для будь-якої платформи. Він вже давно присутній в сфері ділового управління, але при цьому зростає і систематично вдосконалюється з часом.

Канбан-дошки

Meistertask-це красиво оформлене і інтуїтивно зрозуміле програмне забезпечення для управління завданнями, візуальні дошки проектів якого ідеально адаптуються до робочого процесу команди. Використовуючи інтелектуальну автоматизацію різних завдань і інтеграцію з популярними інструментами, meistertask гарантує, що ваша команда буде працювати більш узгоджено і досягне більших результатів, ніж коли б то не було.

Hygger-канбан-інструмент №1, який люблять фахівці різних напрямків, тому що він дуже простий, але одночасно дуже потужний. Додаток дозволяє створювати високорівневі дорожні карти, тримати в полі зору невиконану роботу, розставляти пріоритети, відстежувати час, необхідний для реалізації конкретного завдання, вибудовувати графіки і діаграми вигорання, а також ділитися всіма цими відомостями зі своєю командою.

Бітрікс24-це багатофункціональний набір інструментів з управління, спільної роботи та спілкування всіх членів офісу. Бітрікс24 надає вам єдину платформу для файлів, проектів, повідомлень, завдань і контактів. Ви можете відразу ж використовувати її, просто зареєструвавши обліковий запис, а потім запросивши туди своїх колег.

Basecamp – безкоштовна онлайн-платформа для адміністрування проектів, яка допоможе спільно працювати, відстежувати всі завдання, терміни, файли, брати участь в обговореннях,Самостійно розміщувати оголошення і оперативно вирішувати питання, що виникають під час роботи.

Asana – програма, яка візьме на себе весь спектр важливих функцій: від повсякденних завдань до стратегічних ініціатив, від списків до дощок, від календарів до діаграм ганта.

Proofhub – “рятувальний круг” для менеджерів на критичних етапах проекту. Це центральний вузол для груп, клієнтів і підрядників, де вони можуть ділитися нотатками і планами, а також обговорювати питання щодо ефективної співпраці та своєчасного реагування на першорядні завдання.

Podio – відмінний командний простір, який об’єднує безліч функцій в одному місці. Незалежно від того, чи працюєте ви над проектом або відстежуєте і закриваєте ліди продажів, у вас завжди є можливість контролювати всі етапи виконання завдань, не вдаючись до додаткового пз.

Ms теамѕполезних для ділового спілкування функцій.

Нотатки

Onenote – просте додаток, знайоме практично кожному. Призначено для створення заміток і зберігання інформації. Onenote є частиною пакету microsoft office suite разом з такими програмами, як word, excel і powerpoint.

Evernote-це безкоштовний сервіс для смартфона і комп’ютера, в який можна “вмістити” все, що ви тільки собі уявите: стандартну замітку, квитанцію про оплату, статтю, список справ, нагадування, улюблену цитату і навіть раптово промайнула цікаву ідею.

Google keep-зручний помічник від google, який не тільки швидко створить будь-які замітки, але і дозволить редагувати, систематизувати, а також ділитися ними з іншими користувачами. Додаток включає функцію голосового запису і можливість встановлювати нагадування на основі вашого часу і часу.