Ця історія почалася 56 років тому, в 1960-му році Даллас, Техас, США. Зареєстрований бренд Fitz&Floyd. Хід історії змінений назавжди. Принаймні, для цінителів посуду, декору, подарунків і колекціонерів.

Створюючи компанію по імпорту японських сувенірів, обидва її засновника — Пет Фіцпатрік і Боб Флойд — навіть не підозрювали, що незабаром опиняться біля керма однієї з найбільш успішних та шанованих фірм, за ввезення продукції якої будуть битися постачальники з різних куточків світу.

Історичне ревю

Компаньйони стартували з метою наповнити американський ринок декору і подарунків якістю і красою. З часом торгові амбіції поступилися дорогу творчим. Вже через рік асортимент розбавили товарами власного виготовлення. Покупці зустріли їх з захопленням. Вироби відрізнялися — до цього ніхто не наважувався так сміливо експериментувати з кольорами, формами і мотивами дизайну в рамках однієї колекції. Тоді ж склався фірмовий стиль, що став візитівкою бренду — ручна робота, рідкісна естетика, що фонтанує життєлюбність.

Тріумфальний вихід на арену колекційну

Через десятиліття перепрофілювання відбулася остаточно і безповоротно. Полювання за фірмовими чайниками, тарілками, банками для сипучих і варення охопила весь світ. Fitz&Floyd випала честь представляти країну на міжнародному рівні. Відомий факт: у 1991 р. Єлизаветі II на пам’ять про візит до Америки був вручений розкішний набір ручної роботи. Фабриканти постачали посуд в Білий дім, знаменитостям, титулованим особам, але не залишили без своєї уваги звичайних домогосподарок. Принцип поваги до всіх покупців дотримується до цих пір. Баланс ексклюзивності та доступності збережений.

Побіжний огляд асортименту

Випущено безліч товарів з порцеляни, кераміки, скла, смоли, кришталю. Нагромаджено колосальний досвід, створені дизайнерські студії і фабрики по всьому світу. Щорічно народжується до 500 нових моделей. Продукція пізнавана і популярна, незважаючи на рідкісну строкатість тим. Бестселери на всі часи: кантрі, море, квіти, дари природи, спадщина, Різдво, Новий рік, Великдень. Дизайнери Далласской студії знаходять натхнення в легкому жанрі (казки, гумор, свята, вигадані персонажі) і серйозних речах (патріотизм, пам’ятки, історичні особистості). Найпопулярніші мотиви не вибувають із салонів Вілла Грація.

Особливості кераміки Fitz&Floyd:

  • подвійний випал;
  • високохудожня ручна розпис стійкими фарбами;
  • багата палітра;
  • яскрава зносостійка глазур;
  • авторський дизайн.

Один час випускалися вправні копії стаффордширського порцеляни, репліки автентичної китайської посуду з перегородчастою емаллю, фігурки з смол. Але знаменитий бренд своїми предметами сервірування з фарфору і кераміки.

Підігрівав інтерес колекціонерів не тільки унікальний характер робіт і ручний тип виробництва. То і справа на ринок виводили «капсульні» лінії. Обмежений був і тираж, і територія розповсюдження. Деякі моделі випускалися тільки для благодійних аукціонів, передплатників послуги «товари поштою». Серію «чарівні хвостики» (популярна мишача історія від відомого художника Діна Гриффа) можна було придбати тільки за умови членства в офіційному клубі «Листа і Жолуді» (Leaf and Acorn Club).

Існує всесвітній клуб колекціонерів Fitz and Floyd.

Морська тема

  • Морська колекція

    Стильна посуд, що поєднує різноманітні акценти морської тематики

13 серпня світова громадськість святкує День Колекціонера і День Шумляча черепашок. Обидва свята поціновувачам Fitz and Floyd близькі. Адже майже з самого початку продукція бренду стала затребуваною у колекціонерів «широкого профілю», а тема середземноморської стилістики то і справа борознила простори сезонних колекцій. Серед нових надходжень Вілла Грація позначена і морська стилістика. Дивлячись на столові приналежності, необхідність в раковинах, зберігають шепіт хвиль, відпадає — лазуровий розлив утворюється всередині душі! Літо вривається в життя, не питаючи черзі в інших сезонів!

Квітковий рай і фруктове достаток

Ці мотиви забезпечили впізнаваність бренду. Дивіться наші збірки «Бабине літо», «Тюльпани», «Груші». Реалізм і орнаментика тісно сплітаються і виступають сольно. Дизайн і якість цих колекцій — благодатна нива для вибору найбільш бажаних і цінних подарунків на всі випадки життя.

  • Тюльпани

    Кераміка від Fitz and Floyd – святкова палітра вишуканого столу

  • Бабине літо

    Колекційний посуд з кераміки ручного розпису – статусний подарунок

  • Груші

    Стильна колекція кераміки ручної роботи у вигляді стиглих груш

Крила, ноги і хвости

Мова йде про колекціях «Півні», «Свинки». У зв’язку з таким подарунком, барвисті звороти «підкласти свиню» або «пустити півня» набувають зовсім інший сенс. Свиня — символ родючості і процвітання. Півень — відродження, перемоги добра і світла. Презент сприймається в позитивному контексті. При вигляді фонового декору навіть у щільно отобедавшего людини течуть слинки: найсвіжіші овочі, соковита зелень — рясний стіл в кращих традиціях фермерства. Прямо відчуваєш ці аромати і смаки!

  • Свинки

    Яскрава кераміка ручного розпису у формі милих свинок

  • Півники

    Яскрава керамічна колекція посуду і предметів декорування столу

Кожна посудина — єдиний у своєму роді шедевр — керамісти та художники постаралися на славу. До речі, співачка Ірина Отієва, яка багато років збирає свинок всіх мастей і розмірів, відповідаючи на питання, звідки з’явилася ідея такого цікавого хобі, напівжартома–напівсерйозно відповідає: «Роблю все можливе, щоб «свинства» у світі поменшало».

Леді Гага колекціонує чайні пари і в кожну поїздку бере собою один з експонатів своєї великої колекції. У цьому зборах помічені і «фитсэндфлойдовские» «набори егоїста». Дивлячись на посуд Fitz and Floyd, ми її розуміємо. А що колекціонуєте ви?

Гарантії справжності та основи ідентифікації

Покупцям Вілла Грація нічого переживати — за оригінальність виробів ми ручаємося. Товари поставляються у фірмових упаковках з маркуванням виробника та індивідуальним номером. Якщо ви виявили серед домашнього скарбу посуд і фігурки «як у Fitz&Floyd», погляньте на основу. За роки випуску вид і спосіб клеймування змінювалися, але завжди були присутні ступеня захисту. Всі позначення і тиснення повинні бути подглазурными.

Поради по використанню та догляду

Керамічні лінії бренду об’єднують утилітарність, декоративність і красу. Кропітка ручна розпис закріплена глазур’ю і фінішним випалюванням. Виробник рекомендує акуратне поводження, ручне миття. Відкритий вогонь, мікрохвильовка — табу. Миття в посудомийній машині допустимо на щадному режимі. Контакт з жорсткими конструкціями, з поверхнями металів не показаний. Використовуйте м’які миючі засоби без цитрусових добавок і абразивних компонентів. Уникайте перепадів температур: не можна поміщати гарячий посуд в холодну воду, і навпаки.

Для дрібного ремонту фірмою рекомендований клей Е6000, а місця відколів і тріщин можна замаскувати за допомогою акрилових фарб і лаків. Лагодження краще довірити реставраторам.

Дата: 31.05.2016
Рубрика: Статті

Хочете першими отримувати листи про нових колекціях, акції, знижки та заходах? Підпишіться на розсилку Villa Grazia!

Хочу!

Схожі статті

  • Роберто Серіо – творець меблевих шедеврів
  • Чайна церемонія в Японії
  • Дорогі друзі! Villa Grazia від усієї душі вітає вас зі світлим святом Великодня!
  • Як приготувати лимонад будинку
  • Новорічні скатертини. Огляд від Вілла Грація