Існує розхожий стереотип, що нормальному чоловікові з традиційною сексуальною орієнтацією зовсім не обов’язково мати якісь виняткові зовнішні дані, не обов’язково бути гарним або хоча б симпатичним. Але такі подання вже сьогодні вважаються застарілими.


Існує розхожий стереотип, що нормальному чоловікові з традиційною сексуальною орієнтацією зовсім не обов’язково мати якісь виняткові зовнішні дані, не обов’язково бути гарним або хоча б симпатичним. Але такі подання вже сьогодні вважаються застарілими.
В сучасному світі вже стало нормою чоловікам стежити за своєю зовнішністю не менш ретельно, ніж жінкам. Тільки в кожній країні свій підхід до цієї справи, і скрізь існує свій набір способів підтримки зовнішності чоловіки на привабливому рівні. Якщо в одних країнах чоловіки обмежуються походами до косметолога кілька разів на рік, то в інших представники сильно статі активно використовують всі ті способи і методи, що і жінки, в тому числі засоби для манікюру, які можна знайти на сайті http://staleks.ua/katalog/bazovye-akrily.
Один з популярних західних інтернет-порталів опублікував відеоролик, в якому автори зробили спробу зробити масштабне дослідження географії чоловічої краси. Кліп вийшов виразним, але недостатньо змістовним. Тому розширити цю тему вирішили деякі журнали. Результати вийшли дуже цікавими.
Наприклад, рейтинги найсексуальніших акторів очолюють жителі Австралії. «Накачані» тіла і засмагла шкіра – це лише частина загального зовнішнього іміджу чоловіка-мачо в австралійському варіанті. На цьому континенті вважається буденною справою, коли чоловіки регулярно відвідують косметологів і навіть пластичних хірургів, роблять ринопластику, підтяжку обличчя та інші процедури корекції зовнішності. Середній зростання австралійського чоловіки – 175 сантиметрів.
Ще більш ретельно стежать за своєю зовнішністю чоловіка в Південній Кореї, Японії, Китаї. Тут свої стандарти чоловічої привабливості задає поп-культура – яскрава, незвичайна, зухвало-енергійна. Чоловіки в Кореї мають свої косметички, загальна вага яких нітрохи не менше, ніж у жіночих аналогів. І ні в кого це не викликає питань. Молоді корейці активно користуються такими засобами, як блиск для губ, гель для брів, різні крему для обличчя та інше.